Soms duikt de zoekterm Beyuna klachten op in Google. En misschien ben je hier beland omdat je wilde weten of er écht klachten zijn over Beyuna. Dat zou logisch zijn. Elk bedrijf heeft tenslotte wel eens ontevreden klanten, toch?
Nou… eigenlijk niet. En dat is best bijzonder. Maar laten we eerlijk zijn: als er géén klachten zijn, betekent dat niet dat er geen meningen zijn. Want ooooh, meningen… die zijn er altijd. 😆
Dus laten we het hebben over wat er wél en niet speelt als het gaat om Beyuna.
Zijn er klachten over Beyuna-producten?
Niet echt. En daar is een simpele reden voor:
Bij Beyuna werken we vaak met samples. Dat betekent dat mensen een product eerst een maand kunnen testen. Bevalt het? Dan kopen ze een nieuw potje. Werkt het niet voor hen? Dan kopen ze niks. Simpel.
Geen resultaat = geen herhaalaankoop.
En geen herhaalaankoop = geen klachten.
Dit betekent dat we geen eindeloze retourprocedures of klachtafdelingen nodig hebben. We hoeven niemand te overtuigen om tóch te kopen of een geld-terug-garantie te geven. Want als iets niet werkt, dan houdt het daar gewoon op. 🤷♀️
Maar zijn er dan écht nooit issues?
Nou, heel, heel, heel soms kan er een capsule kapotgaan in een potje, waardoor de rest een beetje stoffig wordt. Maar dat is dan ook wel zo’n beetje de complete lijst van productgerelateerde ‘klachten’. En zelfs dan is het eerder een schoonheidsfoutje dan een probleem.
Dus als je zoekt naar Beyuna klachten over de producten, dan is de eerlijkste conclusie: die zijn er eigenlijk niet, simpelweg omdat niemand verplicht is om door te gaan.
Zijn er klachten over de klantenservice of levering?
Ook dat niet in significante mate. Maar laten we realistisch blijven: Beyuna werkt gewoon met een pakketdienst, en zoals bij elk bedrijf kan er in héél uitzonderlijke gevallen eens iets misgaan.
Misschien komt een pakketje later dan verwacht. Misschien zit er per ongeluk een verkeerd product in. Dit soort dingen kunnen, net als bij elk ander bedrijf, een enkele keer voorkomen. Maar het verschil is: als er iets misgaat, wordt het gewoon opgelost.
Dus nee, er is geen structureel probleem met leveringen of klantenservice. Het werkt gewoon zoals het hoort.
Netwerkmarketing? Ah, dus een piramidespel?!
Dit is waar de meeste “klachten” over Beyuna vandaan komen. Niet van gebruikers, maar van mensen die netwerkmarketing verwarren met een piramidespel.
En daar gaan we weer… 😅
Laat ik het kort houden:
- Een piramidespel is illegaal. Beyuna is dat niet.
- In een piramidespel verdien je geld door alleen mensen te werven. Bij Beyuna verdien je geld door producten te verkopen.
- Een piramidespel is gedoemd te mislukken. Beyuna bestaat al 11 jaar en groeit nog steeds.
Wil je daar meer over weten? Dan heb ik een hele blog geschreven over dit onderwerp:
➡️ Eerlijk Verdienmodel of Piramidespel?
Kort gezegd: als iemand roept dat Beyuna oplichting of Beyuna een scam is, dan zijn dat vaak mensen die het businessmodel niet begrijpen of simpelweg een hekel hebben aan netwerkmarketing. En dat mag, maar een mening is nog geen feit. 😉
De enige klacht die ik ooit kreeg…
Oké, oké, ik zal eerlijk zijn. Er was één keer een mevrouw die boos werd.
Ze had een lezing bijgewoond waarin ik van tevoren had aangegeven dat we het verdienmodel zouden bespreken. En toen dat inderdaad gebeurde, was ze diep gechoqueerd. Ze vond het “invasief en agressief”. Klik hier om onder andere een video te bekijken over het verdienmodel, als je durft!
Tsja… Ik weet niet hoe het met jou zit, maar als ik naar een kookworkshop ga en de chef begint over eten, dan ga ik ook niet verbaasd kijken. 😂
Wil je trouwens lezen waarom sommige mensen moeite hebben met het concept van nee zeggen? Dan heb ik daar ook een blog over:
➡️ De Angst om Nee te Zeggen
Conclusie: zijn er klachten over Beyuna?
Als je op zoek bent naar Beyuna klachten omdat je wilt weten of het bedrijf betrouwbaar is, dan is het antwoord simpel: ja, Beyuna is betrouwbaar.
Zijn er klachten over de producten? Nee, op een sporadische stoffige capsule na.
Zijn er klachten over de service? Nee, op een héél enkele foutieve levering na.
Zijn er meningen over netwerkmarketing? Ooooh jazeker. Maar meningen zijn geen klachten.
Dus mocht je hier zijn beland omdat je twijfelde, dan hoop ik dat deze blog je een helder beeld heeft gegeven. En als je echt een klacht had willen indienen, dan had ik nu gezegd: Sorry, die afdeling bestaat niet. 😆
Heb je zelf een ervaring met Beyuna (positief of negatief)? Laat het weten in de reacties! 😊